QUEDA'T A CASA

divendres, 27 de març del 2020

Bon dia bonics!!

Avui fa dos setmanes que va començar aquest confinament. Segur que tenim moltes emocions diferents a dins i que tots estem intentant omplir els nostres dies fent activitats diferents per tal de distreure'ns. 

Estic segura que tots sabeu perquè és important no sortir de casa.

Segur que aquests dies heu fet coses molt xules. M'agradaria que m'enviéssiu fotos de les coses que heu anat fent a casa al meu correu (lorenamtutora@gmail.com) i així crearem una entrada al blog per ensenyar-nos el que estem fent els uns als altres.

Aquí us deixo i explico algunes coses que he fet aquests dies jo a casa. Jo he aprofitat aquests dies per passar molt més temps abraçada als meus gats. Per aprendre i preparar receptes noves, entre d'elles un pastís de pastanaga i nous que estava boníssim! I també he aprofitat per aprendre i practicar dibuixos a la tablet.




Us trobo molt a faltar! ❤️❤️❤️
Lorena

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada