PROPOSTES D'ACTIVITATS 23-27 MARÇ

dilluns, 23 de març del 2020

Bon dia,

Aquí us deixo algunes propostes d'activitats per realitzar aquesta setmana:

CATALÀ:
Us hauríeu d'acabar el llibre de No despertis vells fantasmes!. Us proposo de qui vulgui em pot enviar un vídeo explicant-me la seva opinió sobre el llibre (no cal que feu l'expressió escrita que us vaig donar llavors).
Em podeu explicar què us ha semblat el final, si us ha sorprès, què és el que més us ha agradat, el que menys, si us vau espantar alguna vegada,...

MATES:
  • Dossier de pensar pàgines 9 i 10
  • Problemes: Pàgina 14 (Investiga el nombre de potes d'aquest animal...) i la 19 (Aquest gràfic mostra els euros que en Carles...).
  • Si algú vol, pot practicar alguna constants (1, 2, 5, 10, 100,...) cap endavant i endarrere, gravar-se en vídeo i enviar-m'ho al meu correu.
Us torno a donar el meu correu per si teniu algun dubte.

Un petó i us trobo molt a faltar! ❤
Lorena

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada