VALORS 6: ENS ENFRONTEM A LES NOSTRES PORS

dijous, 21 de maig del 2020

Hola bonics i boniques meves!

Aquesta setmana us vull proposar un curt molt especial per a mi, és dels meus preferits, el curt Piper.

Aquí el teniu:


Ara, respon a les preguntes següents:

1. Què has sentit quan has vist el vídeo?
2. Què li passa a la Piper?
3. Creus que la mare cuida de la Piper? Per què?
4. Per què creus que la mare no vol portar-li menjar?
5. Que li arrossegui una onada fa que li agafi por a l’aigua, què li fa canviar d’actitud?
6. Què li haguessis dit tu a la Piper si estiguessis allà? 
7. Aprendre, superar-se, perdre les pors,…Podries dir alguna situació de la teva vida diària en la que puguis aplicar l’après.

Un petonet,
Lorena

3 comentaris:

  1. Hola Lorena al vídeo a mí m'agrada moltissim y al neu cosi gran lem pusat para ell moltes bajadas I el conec.

    ResponElimina
  2. Marcos.Quan he vist el video he senntit tristesa. A la piper li a passat que tenia por a l'aigua. La seva mare no la cuida. Per que te que aprendre. La mare no li vol dona el menjar per que te que fer-ho ella sola. Fa canvia d'actitd per que l'aigua no dona por. Jo li agesi did que no tingi por a res. La foscor.

    ResponElimina
  3. Hola lorena soc la Chloe. He sentit llastima . LA PIPER TENIA POR A L'AIGUA . LA MARE NO CUIDA DE LA PIPER . NO VOL PORTARLI EL MENJAR PERQUE A D' APRENDRE A ALIMENTASE ELL SOL.LI FA CAMVIAR D' ACTITUD LA POR .JO LI AGUES DIT QUE NO TINGUI POR .

    ResponElimina