ENGLISH (third week)

divendres, 8 de maig del 2020

Hello students!!!
I'm writing to you in order to explain the activities of this week.

Hola alumnes de tercer! Us escric per explicar-vos les activitats d'anglès d'aquesta setmana. N'hi ha dues:
- Activitat 1: listening . Es tracta d'un listening relacionat amb els routine verbs. L'heu d'escoltar i respondre les diferents preguntes. Les preguntes tenen tres opcions i heu de marcar la correcta. Us deixo l'enllaç al listening (cadascú ha de clicar segons si ho pot ver amb ordinador o no):

- Activitat 2: fitxa continuaciño routine verbs. Es tracta d'una fitxa similar a la de la setmana passada. La única diferència és que ara la hora està posada als rellotges i heu de saber com es diu de forma escrita. De la mateixa manera que amb el listening, us deixo dos enllaços segons si ho feu amb ordinador o a mà:
Com us vaig dír, us deixo el capítol 2 de la sèrie que vam començar la setmana passada: 

Què hem d'enviar doncs? En un mateix correu m'heu d'enviar el listening (si ho heu fet a mà, si no s'envia sol a través del formulari) i la fitxa de continuació routine verbs. Recordeu que el correu és paolacuencaescola@gmail.com

See you and kisses! 

Paola. 




5 comentaris:

  1. Hi ha un error a la fitxa de las horas de DAILY ROUTINES

    ResponElimina
  2. Hola, quin problema? Intento entrar i a mi em deixa. A veure si ho podem solucionar.

    ResponElimina
  3. Hola
    El problema es el resultat de l'exercici les hores que hi ha un error en half past eight en dos rellotges i només una opció

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ah sí, et refereixes a això. M'he adonat avui corregint, poseu la opció que sobra si ho feu a ordinador, si ho feu en paper ho podeu modificar i escriure la hora correcta.
      Moltes gràcies per avisar!!!

      Elimina
    2. Tho vaig dir perque em sortia dos errors
      Carlota

      Elimina