MEDI 1: INVESTIGUEM EL NOSTRE ANIMALARI

dijous, 16 d’abril del 2020

Bon dia!

Abans de setmana santa us vaig proposar que decidíssiu quin animal volíeu investigar. Doncs aquesta setmana, us proposo que busqueu informació sobre ell.

A mi sabeu que m'encanta el tauró blanc, així que jo la meva fitxa científica l'he fet d'ell. Aquí teniu la meva:


Ara, cadascú ha d'omplir una fitxa igual sobre el seu animal. Si teniu impressora podeu imprimir-vos la FITXA; si no en teniu, podeu copiar les preguntes en un full i contestar-les o fer-ho directament a ordinador, com vulgueu.

Quan ho tingueu fet, passeu la informació en un drive. Quan estigui tot, ho ajuntaré i crearem el nostre propi Animalari.

Per anar al vostre drive, l'únic que heu de fer és clicar al nom del vostre animal:
Equip Groc (Mamífers): Uacari, Esquirol, Koala, Ós, Guineu.
Equip Taronja (Aus): Mussol, Colom, Voltor comúEstruç, Àliga.
Equip Blau (Rèptils): Camaleó, Llangardaix, Tortuga, Cocodril maríSerp.

Hi ha persones que encara no heu escollit animal, per tant, no surt en aquesta llista. Us heu de posar en contacte amb mi i llavors afegiré el vostre animal.

Per fer-ho, tindreu DUES setmanes. Per tant, la data màxima d'entrega serà el 29 d'abril.

Una abraçada molt gran!
Lorena


0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada