Enigma de la setmana 25

divendres, 3 d’abril del 2020

Hola investigadors i investigadores!

La resposta de l'enigma dels nens de la setmana passara eren set quadrats. I la resposta de l'enigma de les famílies era que de cada 3 espelmes cremades en surt 1 espelma nova. Així quan cremem les  9 espelmes en surten 3 espelmes noves. I d'aquestes 3 espelmes noves quan es cremen es podrà fer 1 espelma. Per tant, en podem fer 4 espelmes, encara que no totes en el mateix moment.

Aquí teniu els nous enigmes:

Enigma pels nens:
Quan jo tenia 6 anys, la meva germana tenia la meitat. Ara que tinc 70, quants anys té la meva germana?

Enigma per a les famílies:
Ets capaç de dir 5 dies seguits sense dir números ni dies de la setmana?

Ens veiem el proper divendres!

7 comentaris:

  1. Hola Lorena sóc la Clàudia Roman. Crec que la meva germana té 67 anys

    ResponElimina
  2. Hola Lorena, sóc la Núria ,la mare de la Clàudia Roman. La resposta crec que és abans d´ahir, ahir, avuí, demà i demà passat.

    ResponElimina
  3. Hola soc la Chloe i la meva germana te 67 anys

    ResponElimina
  4. Hola lorena soc la romina yo crec que la resposta es la meva germana te 65 anys

    ResponElimina
  5. Hola lorena soc el christian y la romina y la resposta es abansď ahir,ahir avui dema pasat .

    ResponElimina
  6. Lorena som la romina i el christian ens faltaba dema

    ResponElimina
  7. Hola Lorena sóc en Pol i la respsta correcta és que l'altra germana té 67 anys.

    ResponElimina